Monday, August 15, 2011

Kad Raya.

Assalamualaikum =)

Berbekalkan setem 60 sen tambah 10 sen, kad raya KFK berjaya sampai di rumah. semalam, abang posmen tolong hantarkan. terima kasih kepada Nur Amin, Siti Nabila Aidit, Wany Rahman dan Salimah Alias. dieorang yang tolong conteng, tolong printkan adress, tolong gamkan itu ini, tolong tampal setem. dan credit kepada diri sendiri sebab tolong dieorang hantar kad-kad raya nie pergi post office UTM.

Punya lah excited dapat kad raya, sampai rumah terus tanya mak,

aku : ada tak abang posmen hantar surat cinta?
mak : ada ada. tapi tak tahulah surat cinta ke surat suruh bayar hutang.
aku : nie surat cintalah nie. dari kelab.
mak : ada dapat discounts pape tak?
aku : nie bukan macam kad raya dari menara optemetry yang kat angsana tuh lah mak. :)


Bawak masuk bilik, baring-baring sambil bukak sampul putih tuh. excited kemain lagi even dah tahu dah camne ghupenye.



Salam Aidilfitri.





Nie gambar last year. time nie buat jamuan raya dekat De' Tropika UTM. credit to nabil & sally kerana berjaya meninggalkan 'tapak kaki' di sini :)





dengan sampul surat pun aku bagi korang tengok. 






Pastuh terus tetiba nak bagi kad ray kat orang. dan ini juga bakal menjadi projek X aku dengan aten :) sila nantikan!



terus offer dekat facebook & twitter.





Project X akan bermula tak lama lagi. InsyaAllah. :)


BYE!





2 comments: