Monday, December 20, 2010

Di Hening Pagi

Assalamualaikum =)

Tak ade la hening sangat aku bangun pagi nie.tapi syukur Alhamdullilah.aku dapat bangun pukul 630am.dengan menggunakan perkhidmatan cemas dari alarm hp.kenapa macam happy sangat dapat bangun awal?sebab selalunye aku akan solat subuh pada keadaan matahari da menunjukkan sinar beliau yang sangat terik.atau dengan nama lain yang sesuai di zaman millenium nie adalah 'subuh gajah'.sungguh tak millenium.ade ke patut subuh gajah.ambik la subuh kucing ke hamster ke.kan comel sikit.oh!jangan emo.sebab i'm just follow the flow :)

One more thing yang terasa proud of myself adalah i've got to read Al-Mathurat pagi tadi.selalunye,lepas solat,terus bergegas melipat telekung dan sejadah dan terus mendapatkan bantal busuk yang berjumlah TIGA itu.haha.ye,ade 3.kenapa 3?sukeati aku la nak ade berapa pon.haha.

Then,aku rase bilik nie sudah sungguh la dipenuhi dengan lalang-lalang.messy okay!so,dengan berat matanye,ye bukan berat hati seperti perasaan normal lain.berat mata sebab,tak cukup tidur la.lagi mahu tanye kah?haha.aku pon kemas la segala macam buku-buku aku time sem1.ye,baru kemas ye makcik-makcik dan pakcik-pakcik sekelian.haha.aku memang pemalas.FINE!haha.dengan habuk yang teramat la banyak,sampai keamanan hidung gua terjejas.hahaha.biaselah tuh.pesakit tegar resdung macam aku nie memang tak boleh langsung nak bermesra dengan habuk-habuk yang comel tuh.haha.

Aku da asingkan semua buku-buku sem1.kalau ade nak guna balik,senang la kan nanti nak carik-carik.sebab rasenye buku-buku tuh semua akan digunakan balik.tak kan nak terus buang atau recycle ke ape kan.beli mahal-mahal.kalau aku anak uncle tauke balak kilang bawah yang dekat jalan nak masuk area rumah aku tuh.tak ape la kan.haha.buku-buku SPM pon aku simpan lagi.tak tahu la kenapa liat sangat nak buang@recycle@sedekah kat bebudak yang nak ambik SPM.biar jerklaa.nak kumpul banyak-banyak.senang sikit nanti nak tunjuk kat cucu cicit,yang nenek dia nie pengumpul tegar buku-buku ilmuan,even didnt get the good result.haha.

tadaaaaaaa........

Untuk sementara nie,kat sini la tempat mereka.sebab tengah carik satu kotak yang lagi besar yang boleh muatkan buku-buku tuh semua.before nie,buku-buku matrik ade 2 kotak.buku SPM ade 2 kotak jugak.jadik azam kotak akan datang*kotak pon ade azam taw!,nak buat satu sem satu kotak.jadik ade 8 sem,so 8 kotak :).haha.nie yang tak sabar nak tunjukkan cucu cicit nie.haha.tapi macam impossible jerk.kau ingat bilik aku nie mini library ke?memang tak dapat la kan.tak cukup ruang laa.nanti la aku pikir nak buat ape dengan buku-buku nie.

Rase kan macam nak sambung tido balik.menguap da brape puloh kali da nie.jangan terlajak sampai tengah hari sudah la yee..

*en.boyfie tak reply msg di pagi hari,mungkin masih enak dibuai mimpi.unfair la camnie.nak dibuai mimpi jugak.haha.so,MORNING everyone.BYE!

2 comments: